Μαρίκα Κοτοπούλη: Μια σπάνια συνέντευξή της στα ''Αθηναϊκά Νέα'' το 1936

Πότε πρωτοπαίξατε στο θέατρο;

-Κάθε βράδυ πρωτοπαίζω.

-Ποιά ηλικία είχατε τότε;

-Τη σημερινή μείον τα χρόνια που έζησα.

-Ποιο από τα έργα που παίξατε προτιμάτε;

-Το καλλίτερο.

-Ποιο ελληνικό έργο προτιμάτε;

-Το φράγμα του Μαραθώνος.

-Ποιος Έλληνας συγγραφέας σας αρέσει;

-Ο λογιστής του θεάτρου μου, όταν το έργο έχει επιτυχίαν.

-Ποιος ξένος;

-Ο γείτονάς μου.

-Ποιο απ’ όλα τα βιβλία προτιμάτε;

-Τον Τζελεμεντέ.

-Τι διαβάζετε τώρα;

-Τις ερωτήσεις σας.

-Ποια είνε η πιο μεγάλη σας ευχαρίστησις;

-Όταν με στενεύουν τα παπούτσια μου.

-Τι σας δυσαρεστεί ιδιαιτέρως;

-Όταν κερδίζω πολλά χρήματα.

-Ποιο φαγητό προτιμάτε;

-«Του φτωχού τ’αρνί…»

-Τι φαί δεν σας αρέσει;

-Το ανωτέρω.

-Τρώτε πολύ;

-Αναλόγως των εισπράξεων του θεάτρου μου.

-Τι πίνετε;

-Τσιγάρο.

-Ποια είνε η καλλίτερη στιγμή της ημέρας σας;

-Η νύξ.

-Πόσες ώρες κοιμάσθε;

-Εννοείτε ορθία;

-Τι ώρα ξυπνάτε το πρωί;

-Απαντήστε μου πρώτα στην ανωτέρω ερώτησι.

-Σας αρέσει ο περίπατος;

-Οι ορειβασίες, ξυπόλυτη.

-Τι ιδέαν έχετε δια τα σπορ;

-Τι εννοείτε;

-Γυμνάζεσθε καθόλου;

-Εις την Αγγλικήν.

-Ποίαν ηθοποιόν προτιμάτε;

-Την Κυβέλη υπό τον όρο κι’εκείνη να πη εμένα.

-Πηγαίνετε στον κινηματογράφο;

-Κάθε πρωί.

-Ποίος αστήρ σας αρέσει;

-Ο ήλιος του Ιουλίου.

-Σας αρέσουν τα ταξείδια;

-Του Ιουλίου Βερν.

-Σας αρέσει η μουσική;

-Το ραδιόφωνο ως… έπιπλο.

-Ποίον συνθέτη προτιμάτε;

-Τον κατασκευαστή του … ανωτέρω.

-Ποίος ζωγράφος είνε της αρεσκείας σας;

-Ο Συνοικισμός, γι’ αυτό και τον κατοικώ.

-Τι αγαπάτε πιο πολύ στον κόσμο;

-Τον πολύ κόσμο στο θέατρό μου.

-Ποια είνε η αναψυχή σας;

-Δυό παραστάσεις την ημέρα και πρόβα το πρωί.

-Είσθε προληπτική;

-Όταν βλέπω άδειο το θέατρό μου υποπτεύομαι πως κάτι κακό συμβαίνει.

-Τι φοβάσθε περισσότερο;

-Τα ποντίκια και τους κακούς συγγραφείς.

-Τι είνε η αδυναμία σας;

-35 οκάδες.

-Τι προτιμάτε; Τις ξανθές ή τις μελαχροινές;

-Θα ρωτήσω τον άνδρα μου και θα σας πω.

-Τα γαλανά μάτια η τα μαύρα;

-Ίδε ανωτέρω.

-Θέλετε να είσθε πλουσία;

-Θεός φυλάξοι.

-Κινδυνεύσατε ποτέ στη ζωή σας;

-Όταν έπαιζα την Δυσδαιμόνα με τον Γαβριηλίδη Οθέλλο.

-Έχετε αδυναμία σε κανένα ζώο;

-Η μετριοφροσύνη μου με εμποδίζει να σας απαντήσω.

-Έχετε τίποτε για μασκότ;

-Το πρώτο μαξιλάρι που μου ρίξανε.

-Τι συχαίνεσθε περισσότερο;

-Τους φλύαρους, τους φαγάδες, αυτούς που τα ξέρουν όλα και… τα σκόρδα.

-Αυτό τον καιρό έχετε καμμιά ιδιαίτερη επιθυμία;

-Είσθε αδιάκριτος.


-Τι θα παίξετε τώρα;

-Κουν-Καν.

-Ποιες είνε οι επιδιώξεις σας;

-Να κερδίσω.



Written by OnlyTheater.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου